Povrat robe, zamjena i reklamacija

 

Flexity je predan pružanju najviše razine brige o kupcima. Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni kupnjom, prihvaćamo povrat robe do 30 dana od datuma isporuke. Međutim, ne pokrivamo troškove povratne dostave, početni trošak dostave bit će vraćen ukoliko vratite cijelu narudžbu. Vraćeni proizvodi ne smiju biti oprani niti bez etiketa. Imajte na umu da su svi povrati podložni inspekciji.

*Iz higijenskih razloga ne mijenjamo čarape, vrhove spremnika, grudnjake i kupaće kostime. Odjeća ne smije biti nošena, oprana, oštećena ili deformirana. Roba mora sadržavati originalne naljepnice. Nemojte koristiti dezodoranse ili antiperspirante i ne nanosite ništa na odjeću!*
POVRAT ROBE

  • Ovdje ispunite obrazac: https://flexity.zendesk.com/hc/sk-sk/requests/new
  • Maksimalne dimenzije su: duljina 70 cm, širina 30 cm, visina 20 cm zajedno 120 cm
  • Minimalna veličina 10 x 7 x 1 cm
  • Težina do 10 kg
  • Molimo Vas da koristite Hrvatsku poštu za slanje paketa:
    flexity-p
  • Molimo vas da obavezno uključite ovaj broj 99909974 - vrlo je važan za ispravnu dostavu.

           

ČESTA PITANJA:

Koji su uvjeti za prihvaćanje vraćene robe?

Uvjet za prihvaćanje vraćene pošiljke je neoprana i nekorištena roba. U slučaju da se Vaša pošiljka izgubi, pošaljite nam potvrdu o poslanom paketu ili broj za praćenje. Ako ste primili oštećeni proizvod , odmah nas obavijestite o tome i pošaljite nam fotografiju na našu mail adresu: info@flexity.hr

Kako vraćate uplatu?

Novac će biti vraćen uplatom na Vaš bankovni račun.


Ako odlučim vratiti robu, hoćete li nadoknaditi naknadu za poštarinu?

Ne pokrivamo troškove povratne dostave, međutim početni trošak dostave bit će vraćen ukoliko vratite cijelu narudžbu. 

Što ako moje pošiljka nije stigla ?

Molimo Vas da dva puta provjerite adresu za dostavu i odmah nas obavijestite. Kontaktirat ćemo kurira i obavještavati Vas.


Trustpilot